DE VAKANTIE KAN BEGINNEN

11 mei 2022

Zo…dat was de laatste keer van 8 maanden rennen om en zwemmen in de Wythemerplas. Nu nog een paar dagen in- en uitpakken zodat alles past en dan op weg. Vrijdagmiddag worden we opgehaald en blijven we slapen bij vrienden en dan in de holst van de nacht naar Rotterdam. We vliegen om 7 uur naar Palermo en dan moet er toch tegen 11 uur een echte Italiaanse cappuccino te drinken zijn.

Na wat studie werkt het navigatiesysteem ook en de route van vliegveld naar onze eerste camping staat al geprogrammeerd. Dat worden ruim 20 kilometers langs de kunst van Sicilië trappen.

Ciao, Annet en Geert

O ja, de wijn op de foto is overigens een alcoholvrije! Denk dat we die in Italië niet te drinken krijgen!

1. Wendy Waterreus:
    Voorpret is begonnen! En het aftellen ook 😄
  2. Janny Koller:
    11 mei 2022
    Jullie zijn er dus bijna klaar voor.
    Succes met de laatste voorbereidingen en dan gaan.
    Goede vliegreis en heel veel plezier met jullie eerste kilometers
  3. Hermien&Peter Broekhuis:
    11 mei 2022
    Top, wat een geweldig vooruitzicht.
  4. Ap:
    IT GIET ON 🇮🇹
  5. Janet Boer:
    11 mei 2022
    Dag lieverds, een hele fijne vakantie, zo mooi om jullie te mogen volgen, geniet en vooral van elkaar, liefs van ons
  6. Antje:
    11 mei 2022
    Goeie reis en veel plezier!!! En gelukkig mag je in Italië lekker aan de échte druivensap, probeer vooral de heerlijke wijn van de Etna-druiven!
  7. Hans en Jacquelien:
    11 mei 2022
    Heerlijk! Succes met de laatste voorbereidingen! Liefs van ons!
  8. Anita:
    11 mei 2022
    ha bikkels, heerlijk zo'n prachtig avontuur in het vooruitzicht. Heel veel plezier!
  9. Gonnie Kleine:
    Ciao ciao. Buon Viaggio.
  10. Anneke Ten Hoonte:
    11 mei 2022
    Heel veel plezier, hoop dat het met de fietsen goed gaat en met jullie ook natuurlijk
  11. Elwin en Janneke:
    11 mei 2022
    Ciao amici! È quasi ora. Parli italiano? Perchè lì non parlano italiano. Buon viaggio e divertiti!!
  12. Arno Boekema:
    11 mei 2022
    Ondanks het afreizen naar Italië wordt het geen Dolce far Niente 😉 voor jullie. Wat wel dat gaan we hopelijk lezen. Heel veel plezier en avontuur gewenst met hopelijk ook heel wat leuke en bijzondere ontmoetingen, dat maakt zulke reizen des te meer gedenkwaardig. En voor ons aantrekkelijk om te lezen 😄 Buona fortuna cari amici!
  13. Taco en Aafke:
    12 mei 2022
    Een hele fijne reis. Geniet er van en leuk om zo mee te liften op jullie reis. Liefs vanaf de Oldenhof
  14. Toine Poelman:
    Paspoort! Oké? Dan…ON!
  15. PIET Mosterd:
    12 mei 2022
    Goede reis en veel fiets plezier
  16. Janny:
    12 mei 2022
    Vi auguriamo buon viaggio e tanto divertimento in bicicletta. Cordiali saluti!
    Bovenstaande om vast in de sfeer te komen.
  17. Maurits:
    12 mei 2022
    Wees alsjeblieft voorzichtig, want we willen jullie weer gezond terug zien.
    Goede reis.
  18. Hans W:
    Fijne en veilige reis.
  19. Jeroen:
    12 mei 2022
    Hele fijne reis! Geniet er van!
  20. Joos:
    12 mei 2022
    Dat is al een goed begin, met de blote voeten ih zand, ziet er relaxed uit
  21. Tonny:
    12 mei 2022
    Vergeet je tandenborstel niet !
  22. Jan&Erny:
    13 mei 2022
    Hele fijne vakantie! Geniet ervan, we zijn benieuwd naar jullie verhalen. Goede reis!
  23. Joke Zwiers:
    13 mei 2022
    Een heel goede reis, geniet ervan wat jullie allemaal te zien en horen krijgen.
  24. Saskia Berris:
    Heeeeeeee veeeeel plezier!
  25. Caroline:
    14 mei 2022
    Een heel fijne vakantie gewenst. Super leuk dat ik jullie op deze manier kan volgen. Ben ik ook een beetje op reis.
  26. Ellen:
    15 mei 2022
    Heel veel plezier en een goede reis!