Nog 4 weken

20 april 2024 - Zwolle, Nederland

Vandaag over 4 weken stappen we op fiets voor een nieuwe reis van 3 maanden door Europa. Een dag eerder moet Annet nog even voor een check naar de KNO arts maar een dag later, zo naar de koffie, gaan we op pad en beginnen met het volgen het Pieter-Fiets-Pad tot Maastricht. Daarna de route "Langs oude Wegen", diagonaal door Frankrijk naar Spanje. Ter hoogte van Bilbao schepen we dan in op de veerboot naar Ierland. Plan is om  Ierland rond te fietsen maar dat plan kan, door regen en wind  wel eens wat gedwarsboomd worden - we zullen zien. Bij Belfast pakken we de veerboot naar Engeland en volgen de Hadrian's Cycleway tot Newcastle om daar met de boot naar IJmuiden te gaan. Dan is het nog 2 á 3 dagen fietsen naar huis. Half augustus verwachten we weer thuis in Zwolle te zijn.

De stapels met spullen die in fietstassen moeten, breiden gestaag uit. Onze fietsen zijn nieuw en tiptop, de "to do" lijstjes worden kleiner en wij meer en meer zin om op pad te gaan....Nog 4 weken dus!

Groetjes A&G

1. Marianne:
    20 april 2024
    O, wat heerlijk! En wat een mooie route.
    Wij gaan ook over een weekje of 5 weer op pad. Nog geen idee welke route, maar dat is het fijne van fietsvakantie.
    Lekker genieten!
  2. Ellen:
    20 april 2024
    Leuk, weer een reisverslag!
  3. Margriet:
    20 april 2024
    Geweldig!! Ik lees en kijk graag weer mee. Heel veel mooie en veilige kilometers samen!
  4. Ap:
    20 april 2024
    Wat een bijzondere tocht gaat dit weer worden. Véél plezier en succes toegewenst bij alle voorbereidingen. 🌐🚴‍♂️🚴‍♀️
  5. Ria Gordijn:
    20 april 2024
    Wat stoer weer een lange reis op de fiets. Leuk om jullie verhalen weer te lezen. Succes met de voorbereiding. En dat jullie weer veel mooie avonturen mogen beleven.
  6. Jantien:
    20 april 2024
    Wat een stoer plan weer! Leuk om te lezen, succes met de voorbereidingen!
  7. Toine Poelman:
    20 april 2024
    Oh ja wat mooi….om alles van jullie weer te lezen…en inderdaad Ierland moet je nemen/befietsen zoals het zich aandient…
  8. Carien van Dongen:
    20 april 2024
    Geniet ze! Ben benieuwd naar jullie fiets-avonturen!
  9. Joke:
    20 april 2024
    Dat wordt weer een fantastische reis! En heerlijk om weer een beetje van afstand met jullie mee te fietsen!
  10. Marjolijn De jong:
    Wow, lucky you!
    Wij moeten nog een jaartje wachten…
    We kijken uit naar je varhalen!
  11. Saskia:
    Heel veel plezier samen!
  12. Esther Wolters:
    21 april 2024
    Klinkt als een hele mooie route en hele lange reis. Geweldig dat jullie dat kunnen doen en leuk dat ik mee mag lezen. Veel succes met de voorbereidingen!
  13. Sandra en Harrie:
    Geweldig A&G,
    Geniet er van en wij genieten mee!
    😘
  14. Wendy Waterreus:
    21 april 2024
    Ik verheug me op jullie avontuur en de verhalen er over! Leuk dat je ons op de hoogte houdt!
  15. Sbo:
    21 april 2024
    Heel veel fietsplezier......en vooral genieten!
  16. Dicky Dick:
    21 april 2024
    Lekkerrrrrrrrr! Zowel voor jullie als voor ons als lezers om mee te kunnen genieten van jullie fietsreis. 'Spring maar achterop'!☺️
  17. Caroline:
    21 april 2024
    Ik ga weer volop genieten van jullie verslagen. Een heel fijne reis toegewenst!
  18. Janny Koller:
    21 april 2024
    Succes met de voorbereiding Geert en Annet. Wat weer een avontuur. We gaan jullie weer volgen.
  19. Hermien&Peter Broekhuis:
    21 april 2024
    Waauw wat een avontuur wordt dat. Heel veel succes en jullie saampjes nog meer genieten van deze geweldige fietstocht.
  20. Robert Kanning:
    22 april 2024
    Veel plezier Annet en Geert. Nu laatste punten op de I.
  21. Janet Boer:
    22 april 2024
    heerlijk, de voorbereidingen alleen al, zo bijzonder dat jullie deze reis samen gaan maken, we gaan jullie weer volgen, zin in
  22. Caroline Wieltink:
    22 april 2024
    Ik kijk uit naar jullie reisverhalen.
  23. Jeroen:
    23 april 2024
    Dat wordt weer een prachtige reis! Hou ons op de hoogte!

Jouw reactie