Naam:
Foto’s:
301
Video’s:

Over onze reis

Omstreeks 17 mei vertrekken we weer voor 3 maanden fietsen door Europa. Dit keer vertrekken we vanuit huis en gaan we via het Pieterpad richting Maastricht en Aken. Vanuit Aken pakken we de route "Langs oude wegen" op. Een route die ons diagonaal door Frankrijk naar de Spaanse grens brengt bij San Sebastiaan. We fietsen dan een paar dagen langs de Spaanse noordkust maar op de hoogte van Bilbao pakken de veerboot naar Ierland. Plan is om Dublin te bezoeken en daarna een rondje Ierland fietsen tot aan Belfast. Hier pakken we de boot naar Engeland en fietsen dan evenwijdig aan de Hadrian's Wall naar Newcastle. Hier pakken we de boot naar IJmuiden en dan is het nog een paar dagen naar huis,. Half augustus verwachten we weer thuis te zijn.

Bezochte landen

Wij hebben 30 landen (12%) bezocht:

België, Caribisch Nederland, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Griekenland, Ierland, Italië, Jersey, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Nepal, Oostenrijk, Portugal, Sint Maarten, Spanje, Suriname, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.