Een eerste dag fietsen in Engeland

2 juli 2018 - Maldon, Verenigd Koninkrijk

In 82 km van Harwich naar Malden. Landschap is prachtig en ons routeboekje is on the countryside perfect. Kom je een grotere plaats binnen dan wordt het zoeken. Maar we hadden mazzel dat een Engelsman ons via een alternatieve ATB route minimaal 7 km prachtig Engeland liet zien.
Ons boekje gaf een camping aan maar helaas was de eigenaar er mee gestopt. Dus werd het toch nog een lange werkdag. Nu met een biertje België 2-2 zien maken.

1. Hermien&Peter Broekhuis:
    2 juli 2018
    Heerlijk te lezen dat het lekker gaat, top
  2. R+H:
    2 juli 2018
    Dat van die camping-maar-toch-geen-camping komt ons bekend voor :-)
    Keep left, chaps!
  3. Arno Boekema:
    2 juli 2018
    Heerlijk he, die vrijheid en dat vooruitzicht van nog heel lang daarvan genieten! Goed goan!
  4. Bram:
    2 juli 2018
    Annet en Geert, veel plezier!
  5. Jan&Erny:
    2 juli 2018
    Geniet van het mooie Engeland 😘!
    Groetjes, Erny
  6. Berend de Boer:
    2 juli 2018
    Geweldig land Engeland geniet er van allebei
  7. Sandra en Harrie:
    3 juli 2018
    Leuk zo’n blog. Misschien dat de digitale wereld zo nu en dan nog wat extras te bieden heeft😇. Veel plezier.
  8. Annemieke Van 't Hof:
    3 juli 2018
    Wij kennen de streek erg goedis inderdaad mooie streek. En ja zo zijn ze de Engelsen, gek met de Nederlanders!
  9. Janet Boer:
    3 juli 2018
    heerlijk om te mogen mee genieten met jullie beiden
  10. Jans Rosing:
    3 juli 2018
    Dat heb ik ook gehoord van vrienden die ook naar een camping zouden gaan en die bestond toen ook niet meer.
    Maar dat mag de pret niet drukken blijven genieten.
  11. Richard en Karin:
    3 juli 2018
    Hallo Geert & Annet, leuk om jullie zo te kunnen volgen, hopelijk klopt de volgende camping in het boekje wel :-) groetjes Karin & Richard
  12. Anneke Ten Hoonte:
    3 juli 2018
    Leuk om te lezen luitjes. Blijf jullie volgen. Geniet ervan.