Nog een maand te gaan

14 april 2022 - Zwolle, Nederland

Wij en onze fietsen zijn er bijna klaar voor! Marcel en zijn mannen van FietsID hebben onze fietsen onder handen gehad. De onverwoestbare schwalbe banden zijn na 10? jaar en tig kilometer vervangen door onverwoestbare schwalbe banden. Fietsen zijn voorzien van nieuwe remmen en remkabels, deels nieuwe verlichting en een andere stuurpen. 4 Jaar ouder dus we zitten nu wat meer rechtop! En natuurlijk zijn alle lagers los geweest, in het vet gezet en opnieuw gemonteerd. Het zijn natuurlijk geen nieuwe fietsen maar ze fietsen wel als nieuw.

Morgen bouwen we alles op en gaan we 3 dagen op stap om te testen. Niet alleen hoe de fietsen fietsen maar ook of onze kampeeruitrusting nog up to date is. Groetjes Annet en Geert

1. Patrick:
    14 april 2022
    Heerlijk, die voorpret. Ik krijg er ook kriebels van!
  2. Hermien&Peter Broekhuis:
    14 april 2022
    Dat gaan ,weer, interessante verhalen worden over jullie belevenissen. Veel plezier en wij wachten af. Vriendelijke groeten, Hermien & Peter
  3. Nadia:
    Vind het nu al leuk!
  4. Anita:
    14 april 2022
    Die voorbereiding is een deel van de pret! Lekker fietsen en kamperen in het mooie Drenthe. Heerlijk zo op de fiets onderweg te zijn.. voor mij geen tentje maar overnachten bij Vrienden op de Fiets. Heel veel plezier👍🙌
  5. Wendy Waterreus:
    Mooie warming up! Tot maandag
  6. Ap:
    14 april 2022
    De voorbereidingen verlopen dus voorspoedig en dat is vaak al een gerustellend en goed teken.
  7. Roeleke:
    14 april 2022
    Een goed begin is het halve werk!
    Veel oefenplezier beiden.😎
  8. Louis:
    14 april 2022
    Marathon Plus banden? Zegt een fietsreparateur!
  9. Jan&Erny:
    14 april 2022
    Veel plezier! We zijn nu al benieuwd naar jullie verhalen.🚴‍♀️🚴‍♀️
  10. Ineke:
    14 april 2022
    Wat een heerlijke vooruitzichten. Fijne dagen.
  11. Dicky Dick:
    14 april 2022
    Nog een maandje dus......gaan wij lekker met jullie digitaal mee op reis. Leuk vooruitzicht ook voor ons dus! 😀
  12. Jan Willem:
    15 april 2022
    Lekker hoor. De fietsen zien er top uit. Ik heb ook mijn eerst Giant fiets. De beste die ik tot nu toe heb gehad (wel met middenmotor 😂).
    Het is dit paasweekend ook fantastisch weer. Alleen 's nachts wel erg koud, maar daar kunnen jullie tegen. Maak maar mooi veel foto's dan kunnen we meekijken.
  13. Edith:
    15 april 2022
    Heerlijk hoor. Ik kijk uit naar jullie verhalen
  14. Arjo:
    17 april 2022
    Leuk, geniet van zonnetje en alles wat je tijdens de kilometers samen tegenkomt.
  15. Jan V:
    18 april 2022
    Check, check, dubbelcheck!
    Dit moet goed komen!!

Hopelijk dat de vliegmaatschappij niet gaat staken. Komende week zouden we vliegen met Ryanair maar dan wordt er ook gestaakt. Wat kun je daar aan doen?