In de Pub

11 juli 2018 - Taunton, Verenigd Koninkrijk

Engeland tegen Kroatië en dan in een Pub kijken. Bijzonder ja maar helaas hebben we een (te) rustige Pub en dus tijd om even wat te schrijven. Gisteren Bristol bezocht en de dag daarvoor Bath. Bath is vooral een prachtige stad en Bristol meer een ongedwongen stad met veel bijzondere eettentjes. Vandaag ruim 80 km naar een leuke boerderijcamping bij Tauntom. En dat is wel een verademing naar wel leuke plekken maar erg veel lawaai van weg-en vliegverkeer. 82 Km met niet veel heuvels maar dat beloofd morgens anders te zijn. Minimaal 55 km met veel klimmen maar het routeboekje beloofd ook mooie vergezichten en dat elke km voor twee telt.

1. Ria Gordijn:
    11 juli 2018
    Vandaag met mijn moeder en Freda bij Tonny geweest toen zei Freda dat ik jullie ook kon volgen. Erg leuk! Wat een prestatie op de fiets. Ik wens jullie een hele fijne tijd. Met vele leuke ervaringen. Ik blijf jullie volgen. Groetjes😘
  2. Sandra en Harrie:
    11 juli 2018
    Mocht Engeland winnen (80e minuut nog steeds 1-1) dan kan het toch nog gezellig worden en wordt het een latertje. Dan Suc6 morgen met het klimmen ;)
  3. Richard en Karin:
    11 juli 2018
    Wordt toch niet zo laat denk ik ook niet zo gezellig (: Veel plezier en succes morgen met jullie mooie heuvelachtige fietstocht.
  4. Sandra en Harrie:
    11 juli 2018
    Engeland verloren. Slaap rustig😇. En morgen vroeg weer op😊. Groetjes.
  5. Hans W:
    #brexit
  6. Jans Rosing:
    12 juli 2018
    Prachtige verhalen geert en annet vanaf nu ga ik jullie dagelijks volgen dus doe verzichtig en veel plezier.